Friday 25 August 2017

Forex Vinnare Akademi Review


10-delig GRATIS Forex Video Course. Få en-till-en personlig Forex-utbildning. Ta emot pågående mentorskap i vårt 3X-veckovisa live tradingrum. En-till-en eller fjärrkontroll, du får en komplett, väl avrundad utbildning och tillvägagångssätt. Bygg självförtroende Med din track record i ett demokonto. Upprepa dina resultat i ett livekonto med EXACT samma Forex strategier och programvaruverktyg. Ta dina nya färdigheter att arbeta i vårt 3X veckovisa trading room. Trade med andra nya studenter och erfarna handlare en liknande vinst Från upplevelsen. Klicka på länken ovan och läs de oberoende recensionerna av den 1 betygsatta skolan på Forex Peace Army. Mike Gould Review Besök site. I tog kursen i februari 2016 och jag har handlat med det här systemet och mitt konto gick aldrig positivt. Denna kurs är för nybörjare som inte vet någonting om Forex trading. I grund och botten för ppl som inte vet någonting om handel Alls eftersom de lär ut de metoder som kan torka ut ditt konto. Jag lär mig stöd och motstånd så teknisk som du kan lära av Googling det. De lär inte ut något nytt som inte är tillgängligt gratis. För grundläggande ger de dig massa webbplatser Att följa med dig själv Webbplatser är också fritt tillgängliga. För penninghantering kommer de att lära dig att genomsnittet ner till din position om det går emot dig som hände mest av tiden vilket kommer att ta veckor till månader för att återhämta sig om det är valutaomräkning. Eller så kommer du Håll den tills ditt konto dra ner till 20 för att sluta ut som i grunden torkar alla dina små vinster du gjort i annan position om det fungerar. Alla indikatorerna Mike använder är fritt tillgängliga Mike har bara annorlunda namn För det är Mike s huvudindikator exakt kopia av 3 Level ZZ Semafor Indicator vilket är gratis Alla andra indikatorer är också gratis. Jag skulle inte rekommendera denna kurs särskilt för 5000 Enligt min mening är det för dyrt. Kursen är värre än 500. Jag skulle fråga För återbetalning men som Al nämnt, kommer de inte att återbetala några pengar oavsett vad Allt du får är förslag och argument istället för återbetalning. Reaktion av FXWinnersAcademy inlämnad 28 september 2016. Tyvärr kan de flesta av dessa negativa spammare på Internet inte ses över eller bekräftas som För att arbeta för andra företag Systemen och anpassade indikatorer kan inte laddas ner gratis om inte någon bryter mot icke-avslöjande. Endast 30 av utbildningen är SW 70 är i träningen. Aldrig positiv är att de inte följde systemet jag har många Många studenter som är mycket nöjda med 40-60-80 avkastning år efter år erbjuder jag 90 dagars garanti om du ber om återbetalning dagen efter träningen som inte fungerar, jag erbjuder inte en 0 dag Garanti Vissa trollare letar efter gratis saker kommer att försöka be om garantier Jag tvivlar allvar på att någon handelsskola erbjuder en prestationsgaranti jag gör för att den fungerar och har i flera år fått massor av referenser och personliga uttalanden för att backa upp det. Jag anmälde mig till det här Kurs mot slutet av februari i år De två metoder som mest handlas är stöd och motstånd och cykelstrategin. Ditt vinstmål med dessa metoder kommer sannolikt att ligga mellan 0 5 och 1 med sina regler för pengarhantering. Men du kan förvänta dig att vara i massiv Drawdowns över 10 eller till och med 20 på en enda handel Metoden handlas utan stoppavbrott och det finns ingen bestämd eller tydlig regel om när han ska komma ut. Han nämnde mig under träningen att det är mycket möjligt att hålla på positioner med massiva Drawdowns för veckor och och till och med månader Det här är inte vad jag förväntade mig att jag var verbalt såld på konceptet att jag säkert kommer att vara 1 till 2 per vecka. Kan du tänka dig att hållas i öppen p Ositions går mot dig i veckor och möjligen månader i taget med drawdown överstigande 20 och 30 be och hoppas att priset ska vända och röra sig i rätt riktning Allt detta stress och problem måste du gå igenom bara för att göra en liten vinst på en enda Handel kommer du att börja inse att mycket av din tid kommer att spenderas hoppas och ber om att priset vänder och börjar röra sig i din avsedda riktning Utmaningen här är att dessa stora drawdown-branscher inte är sällsynta. Omkring 22 februari rådde Mike sina elever I webbseminariet att gå långt runt 19550 på GBPAUD Tarotmålet var omkring 80 pips Priset gick aldrig till sitt 80 pipmål och paret sjönk med 900 pips under de närmaste dagarna. Många av hans elever hade öppnat flera köppositioner hos Olika nivåer men priset fortsatte att släppa Under webinarerna diskuterades att några av dem nu var nere vid 12 och 15 Det var sorgligt att höra deras röster och detta par fortsatte att röra sig söderut så att deras Drawdowns höll på att öka till 20, 25 osv. Det blev outhärdligt för många av dem att de inte kunde riskera mer och bestämde sig för att acceptera en stor förlust på 20 plus och avsluta handeln. Det har varit flera affärer som Mike har ringt fram med Utbetalningen har överskridit det avsedda vinstmålet. Att lösa ut av handel med gigantiska förluster är oundvikligt. Det är bara ingen bestämd regel när när handeln går emot dig. Du kan sluta förlora hela din handelskapital. Detta är en metod Med ett mycket dåligt belöningsriskförhållande En förlorande handel är allt som krävs för att torka ut vinsterna och även sätta ditt konto till ett enormt negativt. Nu vet du om det här så säg du inte var varnad om du köpte kursen Tyvärr visste jag aldrig Om detta och säkert vill Mike att sälja sin kurs så han vann inte diskutera detaljerna på riskhanteringssidan av saker tills du börjar kursen. Det är när du registrerar dig för kursen är när du börjar inse att det inte finns någon sk Sjuka eller kanten till detta Det är spelande enkelt och enkelt Den SR 3-bollindikator som du ser på hans YouTube-videor är ungefär 80 av vad hans strategi handlar om. Det ser ut som detsamma och har liknande funktioner som den från webbplatsen. Det skapades Av platserna Senior Trader kallade TRO tillbaka 2009 och kan laddas ner gratis på Mt4 Från min avslutning av träningen så ser jag det som att du faktiskt betalar Mike 4950 för att lära sig att handla denna indikator. Den kallas 3LevelZZSemaforTROModified indikatorn På hemsidan. Webinars Mike annonserar 3 X veckovisa webinars som försäljningsplats på sin webbsida Få aktuell mentorskap i vårt 3 x veckovisa live tradingrum. Gissa vad han skickade oss ett mail för drygt 2 månader sedan och säg att det inte kommer att bli några fler webinarier Till lågt betraktande deltagande hmmm Enligt min åsikt tycker jag att det är eftersom många av dem som deltog var i så tunga drawdowns att det inte gjorde honom ser bra ut, trots att de följde reglerna som deras konto var Få ett slag och ja dessa saker diskuterades och frågor ställdes och jag kunde känna av hans svar att han inte var väldigt bekväm Så här var en typisk konversation i webinar. customer Hej Mike Jag tog den NZDUSD-handeln vi diskuterade för två dagar sedan jag Är för närvarande nere 7 Tror du att det kommer att vända sig om Mike Nyheten och bankirerna tyder på en försvagning NZD så åh ja du kommer att göra bra med den här handeln Tre dagar senare - samma kund Hej Mike umm mina totala öppna positioner är nu nere Med över 700 pips eller 11 för det här paret, vad är dina tankar Mike umm är fortfarande den långsiktiga uppfattningen att NZD är svag så Förresten tog någon 30 pip kort på EURUSD vi pratade om igår under London-sessionen. Det här är en strategi med hög risk för låga belöningar och perfekt för dem som inte gillar att stänga av positioner som går emot dem. Jag försökte få det att fungera genom att handla med några hårbottenhandskar med hjälp av sin cykelstrategi och hans stödmotstånd handlar en Nd jag började sluta med båda metoderna att ja du kan få många små vinnare men att de små vinsterna blir irrelevanta när en stor drawdown handel sker. Så ett typiskt scenario är en där du ständigt gör några pips här och där njuter av en Vinnande strejk av affärer och du tror att du har en roll. Ett par dagar kan gå och du har gjort 100 pips eller 300 pips och du mår bra. Du är uppe med 3 över en 2 veckorsperiod. Nästa handel visar sig vara en Handel som rör sig starkt i andra riktningen och inom två dagar räkningen börjar överstiga 5 och du vet att du kommer att sitta fast med det här paret under de närmaste dagarna som du har öppnat får fler positioner på det här paret genom den kända metoden Som skalering När paret tränar starkt i motsatt riktning fortsätter det att röra sig mot dig och detta har ökat neddragningen till 15 Dina första 3 vinster är nu glömda eller avlägset minne när du fokuserar på det här paret hoppas och ber att det vill Omvända i riktning Om det inte kan du leta efter en enorm 20-förlust om du är som jag själv med låg risk tolerans och kan inte ta några chanser. Stats Han skickade mig ett dokument med namnet på Mäklare och bara två linjer värde på december 2014 värde på december 2015 vilket var cirka 40 mer än 2014 det fanns ingen handelshistoria Jag frågade honom om han kunde ge handelshistoriken eftersom detta dokument inte kan anses vara ett handelsdeklaration utan handelshistoria Han mailade mig Tillbaka säger att hans mäklare s rapporterar suger. References Mike gav mig 5 handlare att kontakta jag kunde göra kontakt med en näringsidkare som var bosatt nära Mike Couldn t få igenom för att kvarstå 4 antingen gick till röstmeddelande eller inget svar. Mike Jag är inte gjord för låga belöningar med hög riskstrategi. Hade det varit klart för mig innan jag köpte att det här var en lågbelöningssamhetsmetod då skulle jag inte ha köpt det jag sa till honom. Jag har en mycket låg risk tolerant nivå och Kan inte göra stora drawdowns och kommer inte att kunna handla den här metoden Återbetalningsförfrågan avslogs. Här är ett email jag mottog från en av Mike s framstående medlemmar som är väldigt aktiv i webinärerna. Hej, jag läser några av dina svar och håller med om några Av dina bekymmer Just nu har jag att göra med ett av er stora ämnen som fastnar i en handel med dragning i många veckor Så mycket så att jag har skapat ett separat konto hos en annan mäklare så att jag kan fortsätta att handla medan den första Handel fungerar det vägen tillbaka till vinst. Reaktivt av FXWinnersAcademy inlämnad 23 september, 2016.Inte exakt - vi har 3 webinars per vecka som annonseras. Som en speciell tjänst till Al registrerade jag webinars och slutade på grund av brist på nederbörd. Alla blinkarna Blather om stora förluster och lite avkastning är bara skräp Omkring 10 minuter efter att jag var klar med klassen Al bad om återbetalning Han handlade aldrig på systemet bara kritiserat det från början Att få mitt system gratis är också totalt skräp Vi tar Ha komplett 4 delsystem - Teknisk, Grundläggande, Money Management och Psykologi av handel Vi erbjuder också en 90 dagars garanti INGEN ANNAN SKOLA ERBJUDER EN GARANTI Från dag 1 Al har ständigt hotat mig och trakasserat mig för återbetalning - verkligen ledsna människor som detta är Där ute avskräckande ärliga lärare och handlare Fråga någon av våra referenser som faktiskt handlar vårt system och du kommer att få ärliga svar Resultaten är verkliga 50 ROI per år Och ja jag kan ge dig mina mäklarutlåtanden som mitt personliga bevis. Produktnamn Forex Vinnare Academy. Forex Vinnare Academy Trade Smarter Inte Harder. Pris Gratis för grundutbildningssektionen även om det finns en betald tjänst som är en engångs livstidsutbildning till en kostnad av 4950 för närvarande ca 3500.Money Back Guarantee N A.11 major sections providing En pedagogisk bakgrund till Forex trading och indepth forex trading om du tar betalt option. Where to Buy. Forex Vinnare Academy är en omfattande webbplats som erbjuder en blandning av olika r Esources inklusive ett rimligt utbud av gratis pedagogiska verktyg för valutahandel och även en betald tjänst som kommer att träna dig hur man blir en framgångsrik näringsidkare. De öppnar sidan förklarar Vid Forex Winners Academy är vi engagerade i att undervisa och förse dig med ett komplett Forex trading system Du får Forex trading strategier och mjukvaruverktyg för att handla Forex marknaden på rätt sätt. Helt enkelt handlar de bara 4 valutapar EUR JPY, EUR USD, GBP USD och GBP JPY. Hur mycket pengar behöver jag komma igång? Mycket pengar kan jag göra. Hur mycket tid kommer jag att behöva göra detta arbete. Inte sagt, men som med alla Forex trading metod du behöver tid att absorbera alla material och att tillämpa dem mycket beror på din handelsplan och hur det passar Din livsstil och erfarenhetsnivån du är redan på. Vill jag ha någon utrustning för att göra detta. En dator eller en bärbar dator och ett konto med en lämplig handelsplattform. Fri men absolut inte slöseri med tid med bra grundläggande utbildning. Kvaliteten på Beställnings Er Service. Good Jag fick en mycket snabb och ett fullständigt svar på min fråga. Webbplatsen har 8 underavsnitt tillgängliga Följande är de viktigaste. Currency Trading, Forex Trading, Resurser och Forex Basics. The viktigaste köttet av den fria informationen Inkluderar bland annat följande.10 gemensamma myter om valutahandling 8 Skäl varför du kan handla forex för att få det du vill ha Forex trading som ett företag Nybörjare Forex trading baby steg Pengar för ingenting Forex rollovers Varför Forex är mindre komplicerat än andra investrents Vad Är handel med utländsk valuta och varför är det så populärt Mer anledning att tycka om Forex över aktier De 5 vanorna av mycket framgångsrika Forex-handlare Hur man undviker de 7 dödliga synderna av handel. Jag antar att om jag har problem med webbplatsen är det med Generellt sätt att det skildrar forex i allmänhet, med allt som ges en kraftig snurrning mot de positiva aspekterna av att använda och handla den här marknaden. Det är en förståelig aspekt, med tanke på att platsägaren är sannolikt främsta motivati På är tydligt att locka folk till den betalda tjänsten. Också det verkar vara en stor skevning mot positiva kommentarer vid foten av varje avsnitt. Jag är inte säker på om dessa har redigerats alls, det finns inget sätt att vara säker på något sätt, men Jag kunde inte hitta några negativa. Jag skulle också ta ett litet problem med vad som står i Why Forex är mindre komplicerat än andra investeringar avsnitt Jag kan se den punkt som de försöker göra i allmänhet, men jag känner att någon ny på valutahandel Kan utgöra ett intryck av att det är generellt enkelt och enkelt att känna mig säker på att majoriteten av oss skulle vara oense med det. Du kan inte säga att det här är den bästa platsen för Forex tradign utbildning, men för att vara rättvis, gör de inte på något stadium Säg att det är övergripande det är inte en dålig hemsida och jag har verkligen sett många långt sämre. Det yttersta syftet med den här gratis utbildningen är att driva människor mot den betalda kursen och på grund av detta är det ganska kort och saknar vanligtvisEtt eller två områden Till exempel finns det inte mycket på djupet om de psykologiska aspekterna av handel i allmänhet och det är ganska kort och till viss del på några andra områden också Men det är undersatndable Vänta inte på att få en full, I djup kännedom om handel härifrån, om du inte är villig att spendera pengarna. Allt som sagt kan det vara en bra plats att ta en titt och både nybörjare och mer erfarna handlare kommer säkert att hitta något att intressera dem. Det finns säkert gott om glödande Ord finns i överflöd på de olika inlärningssektionerna som är uppmuntrande. Som för betaltjänst, tyder den här översynen inte på dem på grund av 3.500 avgiften. Om någon har försökt denna betalda kurs, var snäll och låt oss veta hur du har kommit och om det är värt hög kostnad.

No comments:

Post a Comment